Tästä se lähtee... Elämäni ensimmäinen blogi! Katsotaan tuleeko tästä mitään, mutta yrittäminenhän kannattaa aina!!

Olen paljon lukenut muiden blogeja vähän sieltä sun täältä ja jäin vallan koukkuun urheilua ja liikuntaa käsittelevään blogiin. En ole koskaan oikein ollut sinut itseni kanssa ja naimisiin mennessäni v.2010 heräsin yhtäkkiä, kun huomasin aivan yllättäen lihoneeni 15kg siitä kun tapasin nykyisen mieheni. Häiden jälkeen melko pian aloin odottaa esikoistamme... Raskaus ei nyt sujunut ihan kirjojen mukaan, oli selkäongelmia jo varhaisessa vaiheessa ja myrkytyskin tuli... Painoa tuli n.23kg raskauden aikana.... Pitkään niitä kiloja karisteltiin synnytyksen jälkeen ja pääsinkin raskauskiloistani eroon... Ammatiltani olen lähihoitaja ja olenkin aina ollut parempi neuvomaan muita terveellisten elintapojen kanssa kuin toteuttamaan niitä itse :/ Aloitan aina jonkin "hyvän homman" mutta se lopahtaa hyvinkin pian.... Rakastan herkuttelua ja hyvää ruokaa!! Vaikka normaalisti liikun ihan kiitettävästi, en voi kehuskella olevani urheilullinen. Saamattomuus on kiroukseni monessakin asiassa...

Viime kesä oli raskasta aikaa, sain keskenmenon, eikä oma terveys kiinnostanut juurikaan. Töissä oli suorastaan painajaismaista koko kesän eikä syksylläkään pahemmin helpottanut... Aloin uudelleen odottaa lasta ja stressikäyrä hiveli taivasta.... Pelko uudesta keskenmenosta ja kaikki Mitä jos? -kysymykset myllersivät yötä päivää mielessä. Nyt vkoja 20+ ja olen vihdoin uskaltanut hieman hengähtää.... Olen nyt ollut kuukauden sairaslomalla selkäsärkyjeni takia ja näin ollen ei ole muutenkaan tullut tehtyä juuri mitään. Särky on ajoittain lähes sietämätön ja se myrkytyksen pelko laittaa mieluummin sohvalle vaakatasoon kuin ulos lenkkeilemään... Mutta eilen neuvolassa puntarilla meinasin lentää kankuilleni, +12kg!!! Ja puolessa välissä mennään vasta... Olen aina ollut sitä mieltä, että tässä tilassa oman PAINON tuijottaminen ei ole terveellistä, mutta nyt on aika havahtua ja ruveta tuijottamaan omaa TERVEYTTÄ! Tiedän, olen saamaton ja laiska, mutta se ei ole mikään syy...Ja tiedän, etten varmasti ole ainoa ;)

TÄMÄ BLOGI ON MINULLE LÄHINNÄ HAASTE!!! Jäädessäni koukkuun noihin liikuntablogeihin, päätin "Sitten kun olen synnyttänyt..." Mutta miksi en voisi jo nyt?! En aio tiputtaa painoani, päinvastoin! Aion vain elää terveellisemmin!!! Katsotaan sitten kun on nyytti sylissä, asetetaan sitten uudet tavoitteet..!